Fából fülhallgató
Balogh Zoltán, az LSTN képviseletében

baloghzoli.jpg

Az Ezerből egy heti podcast első vendége Balogh Zoltán, az LSTN képviseletében.

- Zolival minden héten együtt ülünk egy üzleti csoportban, de én most mégsem erről kérdezem, hanem arról, hogy Zoli, mivel foglalkozik az LSTN?

 - Az LSTN arról híres, hogy környezettudatos módon újrahasznosított alapanyagokból készíti csodálatos termékeit. Mit jelent ez? Fej-és fülhallgatók, hordozható hangszórók fából.

- Hogy kezdted el ezt csinálni?

- Azt tudni kell, hogy én 16 évig dolgoztam egy disztribúciós cégnél, ahol fej-és fülhallgatókkal foglalkoztam. Több neves márkának voltam a hazai képviselője, amire nagyon büszke vagyok egyébként, és nagyon sokat tanultam.

Amikor saját vállalkozást indítottunk a feleségemmel, szerettem volna ezt a vonalat továbbvinni, de úgy, hogy ne csak fej-és fülhallgatót áruljunk, hanem ez legyen valamiben különleges.

 

Hogy mitől különleges az LSTN és a termékei? Mi a kapcsolata egy amerikai hölgyhöz, aki hallássérülteken akart segíteni?

Ezt megtudhatja a podcast adásból:

https://soundcloud.com/user-465969871/ezerbol-egy-balogh-zoltan-lstn

Megnézheti a YouTube csatornán

https://youtu.be/pPn7W7kg8N4

Eközben hallgatja Zoli történetét arról, hogy miként indult, hogy reagált a szórakoztatóelektronikai ipar arra, hogy vállalkozó lett, és hogy éli meg sikereit, buktatóit; vajon miért támogatja a Cromo Alapítvány Riszpekt programját két kamaszlány édesapja.

Minden pénteken Ezerből egy heti podcast!

Tartson velem! Simon Ildi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezerbolegy.blog.hu/api/trackback/id/tr3616254876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ezerből Egy

Életútinterjúk magyar vállalkozókkal arról, hogyan indultak el, mit értek el, mire használják a vállalkozásuk adta lehetőséget. Szabadság ez vagy sem? Szerencse volt vagy szorgalom? Hogyan viszonyulnak hozzájuk a családtagjaik, a barátaik, az alkalmazottaik? Mit tanulhatunk tőlük?

süti beállítások módosítása